10.2.
Pro nemocné, vzhledem k tomu, že už je doma 7 dětí:
včera: ČJ - určujeme podstatná jména podle kartiček se vzory
M - každý den aspoň 1 příklad na +,-,x :
M - dú uč. str. 44/5
Počtářské chvilky str. 27 celá, str. 28 O1+ O2, a,b,
Dnes:
První hodinu jsme řešili ztrátu zámku od naší šatny. Prosím všichni zapřemýšlejte ještě jednou, zda jste omylem zámek někde nestrčili do kapsy .......fakt ho nemůžeme najít a ztratil se v době od 13: - 14. hodin, možná i o chvilku dřív. Pokud jeden v šatně nezamkne, nechá tam zámek jen tak, je jasné, že ho někdo sebere. Pokud se do pátku nenajde, budu muset pořídit nový i s klíčema, takže t třídního fondu. Jakub Zrzavý má klíče v šatně na věšáku!!!!!!Kubi mrkni, jestli nemáš někde zámek omylem. To platí i pro Jakuba Cindra. Děkuji - kdyžtak dejte vědět. Pak jsme psali diktát netradičním způsobem a to tak, že si mohli všichni potichu radit a pokud by celá třída napsala diktát bez jedinné chybičky, neměli by úkol. Nakonec jich bylo jen pár, ale způsob diktátu se mi líbil - zdůvodňovali a vysvětlovali si šeptem, jaké je tam i - y a proč........bohužel vznikl i konflikt ve třídě, který jsme řešili čtvrtou vyučovací hodinu. Už je vyřešen, takže se k tomu nebudeme vracet. Nicméně pro ty, kterí měli chybu je úkol následující. učebnice ČJ str. 59 cvičení 15. To platí i pro nemocné. Dále pro nemocné Matematika str. 45 cvičení 6,7,8 do sešitu buď školního nebo domácího. Zítra máme tělocvik - bez florbalek, je nás málo, takže si vezmeme míče. Florbalky až zase příští tělocvik.
Děkuji za přečtení této dlouhé zprávy, kdo to vydržel, budu se snažit psát každý den.
Komentáře
Přehled komentářů
Dobrý den p.učitelko,včera jsem Kubovi a Viktorovi pomáhala také hledat zámek.Nikde jsme ho nenašli a do aktovky jsem se Kubovi dívala i do sáčku na tělocvik.
Zámek
(Kubík Cindr, 10. 2. 2016 17:00)